středa 13. února 2013

Na kopci

Zhruba před měsícem jsem psala o restauraci Na konci, teď se přesouvám Na kopec, k jejímu dvojčeti. A je to přesně tak, jsou jako dvojčata. Avšak dvojvaječná. Cítíte v nich stejnou atmosféru a přece jen víte, že se v něčem liší. Styl kuchyně je podobný, ale Konec je mi osobně sympatičtější. Na kopci jsou na stěnách tapety z fotek majitelů a Na konci překrásný linoryt  Opět stejné, ale jiné. Stejně jako dvojčata. Tyto dvě restaurace mi čím dál víc připomínají moje dvě kamarádky, Anežku a Amálku. Jsou něčím tak moc stejné, ale v mnoha ohledech rozdílné. Je to zvláštní. A hodně mě to baví.

Začala jsem předkrmem z bůvolí mozzarelly, avokádem a tataráčkem z rajčat a byla jsem unešena. Obecně zbožňuji rajčata a caprese je asi moje nejoblíbenější jídlo. No a doplněné o avokádo je to ještě lepší. A navíc jíme i očima ne? A já mám hrozně ráda tyhle mini úpravy na kraji talíře, nejlépe s kapičkami nebo jinýma blbostma okolo. Pokračovala jsem pečeným filetem s candáta na ragout z černé čočky a bramborovými rosti. Nebudu lhát a řeknu, že jsem se na tohle jídlo moc těšila a na závěr mě docela zklamalo. Čočka byla výborná a měla jsem ji poprvé, znala jsem jen tu klasickou a pak červenou. Bramborové rosti bylo taky moc fajn, ale ryba. No nevím. Z počátku mi přišla moc dobrá, ale potom jen si na ní dala omáčku a teda nic. Nechutnala mi. Posléze jsem zjistila že to bylo tou omáčkou, nepamatuji si co v ní bylo, jen vím že bych si ji znovu nedala. Ale každý má jiné chutě, takže klidně zkoušejte. A celé jsem to zakončila višňovým cheesecakem a skvělou horkou čokoládou. Odkoukala jsem ji od bráchy, který ji měl jako "předkrm" a můžu směle doporučit, teda i ten cheesecake.




 tapeta z fotek. skvělá inspirace












 sako: ZARA  sukně: New Yorker  triko: HM  přívěsek: Promod  čelenka: ZARA  psaníčko: HM  boty: Pepe Jeans  náramky: HM





Žádné komentáře:

Okomentovat