úterý 4. prosince 2012

The scarf story

Mám nejlepší šálu!!! A už jí nechci nikdy sundat! Je teplá a krásná....
No a protože jsem si jí chtěla vzít, co nejdřív na sebe, vytáhla jsem v neděli holky do toho mrazu. Hodily jsme na sebe kabáty a vyrazily do Prahy. 
Na Andělu mi hned udělali radost, protože tam už prodávají pražené mandle. Já je sháním od půlky listopadu. Jo a prodávají je taky na Václaváku a Staromáku. A úúúúža! Když začínají prodávat tyhle mandle, tak pro mě oficiálně začínají vánoce. 
Po "občestvení" jsme naskočily na tramvaj a pak na lanovku a vyjely nahoru na Petřín. A byla zima. A mrzlo! A my jsme jakž takž mohly mačkat spoušť na foťáku. Ale nakonec jsme to nějak zvládly. Zatančily jsme si, skočily ze stromu, za pózovaly a utíkaly zpátky do lanovky.
Potom jsme se přesunuly do mé teď oblíbené kavárny "V sedmém nebi" na mátový čaj. A byly jsme nejspokojenější. Mňam! Ten jejich čaj.... To je žůžo labůžo!*

















šála: Tommy Hilfiger  kabát: Zara  kraťasy: HM  tričko: Zara  svert: Hollister  holinky: Hunter  kabelka: E. Camprice



Žádné komentáře:

Okomentovat