pátek 30. listopadu 2012

The reideers skirt

A je to tady! Poslední listopadový den! Juhuuuu zítra je prosinec! Letos se opravdu moc těším na celou tu vánoční atmosféru, na svíčky po celým domě, na vůni jehličí, na vánoční koledy, které všude vyhrávají, na pražený mandle s cukrem (zatím je nemůžu nikde sehnat!), na velký, velký šály a na zasněženou Prahu. 
To mě přivádí k tomu, že už chci snííííííííh!!!! Ale takovej ten hezkej. Bílej. Hebkej. Lehkej. Už se nemůžu dočkat sněhových vánic, který budu sledovat, z okna nějaký kavárny, s kafem/čajem/horkou čokoládou v ruce!
Jo a šílím do ostružinové čokoládě z Costa Coffee! Je to nutnost. Nic lepšího na zahřátí jsem nikdy nepila!
No a taky jsem se konečně dočkala a můžu nosit svoje oblíbený zimní sukně! Tuhle se sobama mám nejradši! Je teploučká a krásná!
Přeju vám krásnej první prosincový den!*


Moje oblíbená Rudolfovská!


sukně: Zara

1 komentář: