sobota 3. listopadu 2012

German trip*

Výborný výlet do Německa jsem zažila o podzimních prázdninách. Jela jsem tam navštívit kamarádku . A samozřejmě fotit a nakupovat.
Tyhle podzimní prázdniny jsme s Robin plánovaly několik měsíců. A taky jsme se celou dobu neuvěřitelně těšily. Seznámily jsme se spolu o prázdninách na jazykovým kurzu v Oxfordu. No a bylo to přátelství na první pohled. Šílenej člověk jako já! Jedinej problém je, že ona je v Německu a já tady. No a protože bez sebe nemůžeme být,  tak si aspoň pořád voláme přes Skype. Ale teď to konečně přišlo. Byly jsme zase spolu. Čtyři úžasný dny!
Jela jsem vlakem. Jo asi šest hodin. Ale byla to sranda. Ani bych to do těch drah neřekla.No takže pěkně vláčkem a pak konečně TA MOJE!
V pátek jsme byly u Rob ve škole. Měli totiž prázdniny až tenhle týden. A tak jsem měla astronomii, chemii a   další předměty o mých prázdninách. Ale pozor v němčině. No a já němčinu neovládám. Takže parádička. Hrabal to jistil. Přečetla jsem celýho Anglickýho krále. A pak jsem vyrazily do města. Rob bydlí hodinku od Berlína v městě Dessau. Trošku jsem nakupovaly a nasávaly atmosféru. Potom jsem šly na večeři s jejíma kamarádkama do úchvatného Chaplin´s.
Sobota patřila Berlínu. Takže jsem zase naskočily do vlaku a frčely si to přímo do centra. A pak jsem se vyděsily. Zima. Všude. Sněží. Co? Vyhřátý jsme se vyvalily z vlaku a málem zmrzly na místě. Tak jsme hned pokračovaly na horkou čokoládu a pak jsme se celý zmrzlý začaly procházet po Berlíně. Zastavily jsem se u Braniborské brány, vyfotily se s vojáky, viděly Humboldtovu universitu a katedrálu svaté Hedviky. Procházely jsme ulicema a sledovaly pobíhající místní a obdivující turisty. A pak jsem zase nakupovaly. Jak jinak. Další zastávka byl Friedrichstadt palác. Kde jsme byly na představení Show me. Skvělý. A pak jsme celý vyřízený vlezly do vlaku a usnuly.
Příště budou berlínský muzea. Na ty tentokrát nebyl čas. Už se těším.

Na jaře přijede Robin sem! Juhuuu!*



















Žádné komentáře:

Okomentovat