neděle 7. října 2012

Amsterdam style and yummy






Do letadla je vždycky nutný hlavně pohodný. A tak jsem nahodila jen Levisky, volný tričko a koženou bundičku. Martensky jsem si musela vzít, protože váží asi tunu a v kufru by mi tak dělaly neplechu.

džíny: Levis  tričko: HM  bundička: New Yorker  šátek: butik ve Winchesteru  klobouk: Vintage  boty: Dr. Martens









CoCo: kalhoty: ZARA  bundička: Topshop  svetr: ZARA  šátek: HM  boty: Vans  kabelka: neznámá  brýle: HM  náušnice: Promod

Ňuňa:  kalhoty: ZARA  košile: HM  sako: Topshop  tenisky: Converse


Typické Amsterdamské hranolky. Dělají je ze skvělejch brambor a tak jsou dost hutný.




Sobotní oběd byl opravdu vynikající. Měla jsem raviolli s dýní, kozím sýrem a zalitý máslovou omáčkou s černými lanýži. Ještě teď se olizuju!









Na den, kdy si vezmu tehle svůj kabát jsem se těšila už dloho. Už od chvíle co jsem si koupila tyhle holinky, myslím na to až ho vyvětrám. Mám ho už poměrně dlouho a vytáhnu ho na vzduch je občas. No a protože jsem se bála, že v Amstru bude pršet. Letěl se mnou.

CoCo: kabát: Roxy  pásek: New Yorker  šátek: Promod  holinky: Vans  brýle: HM  kabelka: Genuine leather borse in pelle





Tyhle raviolli byly taky úžasný. Cuketa, rukola a parmazán. Mňam!
A ulítávám na čerstvým mátovým čaji, takže mi ani tahy nemohl uniknout.

šaty: butik v Oxfordu  pásek: Bettie Page bundička: Topshop  holinky: Vans  klobouk: Vintage







Výborná domácí zmrzlina je u Amsterdamského vlakového nádraží. Vyrábí je jeden náš známí a je skvostná. Já jsem si pochutnávala na mangu a cheese cakeu.

Shrnutu a podtrženo, v Amsterdamu se dobře jí a lidé tam chodí stylově oblékaní. A my nikdy nezůstáváme pozadu.*

CoCo: legíny: Primark  svetr: HM  bundička: Topshop  šátek: butik ve Winchesteru  náušnice: Topshop  brýle: Promod  boty: Dr. Martens  kabelka: Pylones

Ňuňa: kalhoty: ZARA  košile: HM  tenisky: Converse


Žádné komentáře:

Okomentovat