neděle 2. září 2012

Úvahy v posteli - Back to school


by Dorota Noon

Ležím a koukám na strop, bílý strop, který se ale mění v černou nekonečnou temnotu.
Uvažuju, co je za den, co za datum.
„Dnes je 1.9,“ dojde mi.
Prvního září se vždycky chodilo do školy, usměju se, dnes je sobota. Řád v tomhle světě prostě nefunguje a mně je to k smíchu.
Uvažuju,co bylo když jsme šla uplně poprvé do školy. Pamatuju si, že jsme měla vlásky zapletené ve dvou copech a zavazané gumičkama s kytičkama.
Šatičky nebo snad sukýnku a lakovky.
Od té doby se něco změnílo. Už jen třeba to,co mám na sobě.




Dostaví se melancholie z toho, že skončilo léto.
„Pro mě začátek školy, ale není konec prázdnin.“Říkám si.
Budu dělat pořád to samé... ale o tom zase jindy...
Teď pomalu usínám.

P.S. by CoCo:  První školní den. Pro každý malý dítě je to začátek něčeho novýho a nepoznanýho. Náš první školní den byl sice až 16.září 2002 ( rok povodní a pro nás +14 dní prázdnin), ale pamatuju si ho dobře. Hlavně to nadšení. Dobře se pamatuju tu malou blonďotou holku s mega copánkama. Měla na sobě kostkovanou sukni a tvářila se znuděně. I přes tu znděnou tvář mi utkvěla v paměti. A teď. Znuděný výraz jí při nudných proslovech zůstal, vlasy taky a já jí znám jako svý boty (a těch je hodně).*

PPS: Já jsem ta v levo dole, Dori v pravo nahoře.


kabát: blešák v Meetfactory  sukně: neznámá  triko: HM  boty: Gate  baret: obchod s punčochama a čepicema na Újezdu

1 komentář:

  1. Pekný outfit :)) Sukňa je perfektná :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat