neděle 9. září 2012

Černá Kratochvíle

Tak a máme tu zase neděli. No a jak jinak než s nedělováním.
Dlouho už jsem měla v plánu jít na výstavu Antonína Kratochvíla do galerie Leica, poslední dobou je moje nejoblíbenější, a dneska jsem se tam konečně dostala. S kamarádkou Kačkou tam pravidelně chodíme minimálně po třech až čtyřech měsících a stejně i dnes. Nejdřív jsme si skočily do Cross cafe na mandlový frappe a pak jako vždycky pěšky přes most legií až k k Václaváku. Tam jsme se potkaly s Kájou a hurá do Školský.
Výstava byla vážně pěkná. Velký černobílí fotky jen v paspartě. Obličeje a scenérie ze kterých zamrazí. Fotek bylo asi dvacet a vstup je 40 Kč, což je fajn. Plus dostanete zdarma plakát. V galerii si můžete dát i dobrý kafe a posedět s kamarádama.
Další zastávka bylo Staroměstský náměstí a klikující autobus Davida Černýho. Autobus sice neklikoval, motali se kolem něj nějaký opraváří, takže se pravděpodobně moc unavil. Ale byl pěknej. Líbí se mi ten nápad. Doporučuju přečíst a z kouknout tohle. Tak jsem se vyfotily a vrátily se na Václavák do Luxoru.
Tenhle rok sice plánuju psát zápisky ve škole na notebooku, ale potřebovala jsem sešity na matiku a praktika. No a taky nějaký ty tužky a sehnala jsem čupr propisku a gumu. Jsem nadšená svým vybavením a tak zejtra můžu šupajdit, taky s nadšením, do školy.*















šaty: ZARA  vestička: HM  tenisky: Vans  kabelka: E.Caprice  šátek: HM  brýle: Ray Ban

Žádné komentáře:

Okomentovat